Kızlar meraba hamileliğimi ilk öğrendiğimde açlık şekerim 157 çıktı doktor dahiliye ye yönlendirdi diyet verdi diyet yaptığım sürece hep düşük çıktı 80-90 açlık şekerim toklukta 140 ın altında hep ama bi kere hurma, muz yedim nefsime uydum bi kere de patates 171-151 gibi değerlere yükseldi bebeğe zararı olmaz demi ilk haftalar