Ssraa Hanımlar ben hamileliğimi öğrendiğimdem beri çok üşüyorum ya enfeksiyon falan da çıkmadı kanlar normal dendi var mı benim gibi bunu yaşayan neden oluyor acaba 3 çorap giymeden 3 4 kat giymeden normal vücut sıcaklığına gelemiyorum 🤭şuan bile ellerim donuyor
Mir90 Ssraa benımde aynı canım normalde üşürdüm ama hamılelıkten sonra canımı ısıtamıyorum resmen 2 kısılık üşüyorum
Laayla Ssraa ben de üşüyorum kombi sonda kazakla yün çorapla oturuyorum benimki kız ama soğuktan nefret eden biri olarak ben kışın doğdum yavrumu da kışın doğurcam 🙈🙈
Rojinn Ssraa Valla bende menepoza girmiş kadınlar gibiyim elimde yelpazeyle dolaşıyorum yanıyorum resmen
Ssraa zynepp her şeyine baktım normal dedi doktorum haftaya kontrolüm var acaba bir ayda değerler düşmüş olabilir mi