Kızlar yaşayan varmı yarın 38+3 oluyorum adet agrısı gibi cok şiddetli ağrım var gittim doktora nstde sancı cıkmadı Normal doğum gözüküyordu sezeryana almak istedi ben kabul etmedim. Bekleyimmi Doktor değiştirmek istiyorum yarın acilden giriş yapayımmı bir sancı giriyo nefesimi kesiyo ne yapmalıyım 🥺🥺🥺🥺