Ikincikezannetugce Kızlar Nisan ortası dogum yapacağım muhtemelen izmir focasa yaşıyorum havalar çöl wicak olmaz muhtemelen ilk yeni dogan kıyafetler zaten uzun alt üst olacak ya zibin kısa kollu olsun mu yoksa uzun kol cok terltirmi
genc2kizannesi Ikincikezannetugce kısa kollu yada kolsuz tercih et canım zaten üzerine uzun kollu giydireceksin bir kat daha ikisi uzun kol olursa sıcak olur