minikkelebek_ Yazan doğru aslında 1 hafta büyük değil o.Mesela 17+1 oldun 18 e girmiş oluyorsun 18den gün almış oluyorsun.O yüzden orda düz gebelik yaşın çıkıyor.
Ebe ile konuştum devletin sistemin de + li yazmaz düz bitirdiğin haftadan sonra ki hafta yazar dedi.