Askeryareni Naaagihannnn iki defa gittim buse hanım vardı ilgilenmedi pek bide hulisi bey var o cok güzel ilgileniyor
Naaagihannnn Askeryareni osman bey varmis burda bilac kisi yazmisti. Peki dogum snrasi refakatci falan aliolar mi odaya bilgin var mi
Naaagihannnn Askeryareni ya hadi hayrlisi ins oledir kartal arastirma berbat bide sehir hastanesi olucak. Oyizden tuzla devletle devam edip dogumu orda yapmak istiyorum