Kizlar 12 aralikda adet oldum en son .bugunlerde gogusum agrimaya basladi .ya adet olucam ya hamileyim belirtiler ikisinde de ayni oluyor bildiginiz gibi..yani artik yumurtlaMa gunu gecmistir demi.iliski bir gorev haline gelmisti sıkıldım ondan soruyorum 😄