sarii06 bunu başka yasayan var mi 11 haftalık hamileyim bugun kesede kan görüldü ilaç verildi korkuyorum
GozdeCemre sarii06 benim kesenin altında vardı dışındaydı yani canım 1 hafta sonra geçti ama seninki içindeyse bilemiyorum progestan verdi düşük önleyici
YadeOmer sarii06 arkadaşım da aynı haftada görüldü bi ilaç kullandı iğne olarak sanırım geçti çok şükür şimdi 5. Ayına girmek üzere rahat ol geçecek inşallah
Esba2019 sarii06 Benim de kese dışındaydı kanamam canım ilaç verdi progestan iğne verdi pruloton geçti şükür ama ilacı hala kullanıyorum tedbir amaçlı
Mayasey 6.haftadan 14. Haftaya kadar ara ara kanama yaşadım. Çok şükür atlattım. Sen de atlatırsın merak etme.