Selam kizlar benim 4 yasindaki kizim çin takviminde de kız rus takviminde de kız cıkıyordu ve gercekten kızım oldu simdi ikinci bebegi bekliyoruz insallah bu çin takviminde kız rus takviminde erkek cıkıyor 😅 sizde durumlar nasıl hangisi tuttu ne diyorsunuz 😜