123bebek-21 Aselase ben bide yanında klomen kullandım hem folik asit bide klomen o şekilde hamile kaldım şuan 8 aylık oldum darısı sana inşallah ♥️
esss_92 Aselase tesadüf mü bilmiyorum folik asite başladım ay hamile kaldım ama dediğim gibi tesadüf de olabilir..😊
tugbaa1202 Aselase Ben canım. 10 ay cocuk istedim olmadi 11. ayda folik asit kullanmaya basladim ve o ay hamile kaldim. Ama su ayrinti var eger adetin duzensizse once adeti duzenliyor eger düzenliyse o ay en gec sonraki ay hamile kalırsın. Benim düzenliydi yani 2-3 gün oynuyordu ileri geri. Kullandigim ay kaldım
cokbilmismom Sadece folik asitin böyle bir vaadi yok, eğer yumurta kalitesizliginiz varsa yumurta geliştirici ilaçlar kullanmanız lazım, catlama olmuyorsa çatlatma iğnesi öneriyor doktor bunların yanında da folik asit