Zeyneptosun Kaç haftadır ağır bir grip geçiriyorum sanki sırtım ve göğüs kafesim iç içe geçercesine öksürük ve ağrı yaşıyorum doktorum zencefil limon elma kabuğu ve bal içmemi önerdi fakat bir türlü geçmiyor nefes almakta da zorlanıyorum başka bir önerisi olan var mı hanımlar😞😞
Fadiiiik Zeyneptosun geçmiş olsun cnm başda.. havalar kötü herkez yakalanmış.. bendede öksürük vardı bende ılık süt ile az bal içdim canım bol meyve yedim sıcak kaynatılmış sade su içdim sana faydalı olurmu bilmem cnm 😊