Barlas28 merhaba kızlar bir arkadaşımla birlikte hamileyiz aramızda 5/7 hafta kadar var birkaç saat önce suyu gelmiş ve doğuma gitti bir 10 gün kadar önce özel hastane kontrolünde şekeri cıktı ve bebegin iri olduğunu söylediler 38/39 haftalarında 3900 kg oldugunu söylemişler . Bugun suyu gelince tekrar o hastaneyw gitmiş ve doktor sezeryan olması gerektiğini riskli oldugunu söylemiş fakat kızın ailesi bormal dogum istediğinden zeynep kamile götürmüşler ve oradada normal doğum olabilir diyip içeri kimseyi almamıslar . Aranızda yaşayan var mı böyle bir durumu? Bildigim kadarıyla iri bebek durumunda şeker hastalıgında tansiyon hastalıgında vb durumlarda genellikle sezeryan yapılıyor
Ezoo28 Barlas28 bende de gebelik şekeri çıktı hamileliğimin başlarından beri normal diyorduk bizde ama bebek iri gidiyor normalde 5 kiloya kadar normal dogurtuyoruz ama sen ufak tefek bı kadınsın bide sekerin olduğu için 4 kiloya ulasinca normali yasaklamak zorunda kalicam dedi başka doktora gittim oda şekerden dolayı sezeryani önerdi kafasınin da büyük olması fazlaca etkiledi. Doktorların vardir riskli gordugu bir sebep
1992-nalan Bende de gebelik şekeri var ikinci ayımdan beri insülin kullanıyorum ve şuan 31+1 bana doktorum normal doğuma alıcağız seni diyor başından beri ve ikinci çocuğumu sezaryen yaptığım halde normal yapicaksin diyorlar
Barlas28 1992-nalan daha önce şeker varmıydı bilmiyorum eşimin arkadaşının karısı çünkü . Gebelik seker yüklemesi yaptırmadı sanırım belki vardı yeni ögrendiler suan dogum yapmıs hatta sezeryan demiş zeynep kamilde ısrarla normal yaptırmıs ¾ gün hastanede kalacakmış bebegin solunumunda sıkıntı varmış . Zaten bir doktor riskli sezeryan diyip baska hastaneye gidip normal dogum diye ısrar etmek ne kdr doğru bilmiyorum kızın ve eşinin sigortası yok özel hastanede riskli sezeryan olması gerekiyor deyince devlet Hastanesi’ne gitmiş 7000 TL ödeme yapmışlar doğum için doktor riskli demesine rağmen orada doğum yapmamış para kopartmak istediklerini düşünmüşler sanırım
1992-nalan 1992-nalan doktorun dediği önemli ama şöyle de oluyor bazen bazı doktorlar gerçekten aşırı sezaryenci hele ki takibli hastası değilse direk uğraşmadan sezaryen yapıyorlar ben yurtdışında olduğum için burda kendimi parçalasamda gerek görmedikçe sezaryen yapmazlar tabiki doğum yapacağım zamana kadar bebeğim iri bebek olmasa eğer
btytgy bende gebelikten değil ama 13 yaşından beri diyabet var. Doktorum normal doğum öneriyor. Sezeryanda şeker olunca yaraların geç iyileşmesi gibi durumlar olduğu için normal doğum daha sağlıklı, tabi engel bir durum yoksa