zeynonunannesiiii 2li testi verdim sonuçlar temiz çıktı 3lu tarama testinide yapalım dedi böyle böyle 4u yapalım Dicek var mı böyle bişey 2liden şüphe duyarsa 3lu testi istemiyor muydu
BhrRzgr_06 zeynonunannesiiii Benimde öyle oldu hiç bir sorun çıkmadığı halde 3lü de yapıldı 3lü sonucunda çok bir risk yok kafam iyice rahat olsun dersen bir test daha var oda aminyonsentez alınımıyla oluyo falan dedi ben de yok dedim risk yoksa ne gerek var anlamadım bu kadar teste
tugbaa1202 zeynonunannesiiii devlet genelde istege birakiyor özeller israr ediyor malum al ver ekonomiye can ver. Hic devletin yapalim diye israr ettigini duymadim
zeynonunannesiiii tgbmerve bende öyle biliyorum sıkıntı mı var 3lu istediniz dedim yok sırası böyle dedi içim rahat değil
BhrRzgr_06 tugbaa1202 Ben Etlik şehir hastanesine gidiyorum ama test istediler özel olsa dediğiniz gibi düşünürdüm de bilemedim
tgbmerve zeynonunannesiiii yani Dr unuz içinize sinmiyorsa degistirin derim bana saçma geldi yani diğer d rlar ikilide sorun varsa yapıyor
zeynonunannesiiii tgbmerve sorun yok dedi sırayla yapılıyor 3ludr ver dedi benimde içime kurt düşürdu