3.5 senedir evliyim. Detay isteyene kendi hikayemi anlatabilirim tabi ama bütün tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki hamile kaldığım ay sadece bir gün ilişkide bulunduk. O gün de tesadüfen benim yumurta çatlama günüme denk geldi. 🥴
Klasik bir cümle olacak belki ama olayları cidden akışına bırakmak lazım. Her şeyin bir zamanı var. Allah herkese hayırlısını nasip etsin.