Mayasey şeker yüklemesi ilk yaptırdım çıkmadı şeker... sorunsuz giden gebeliğim 3 hafta geçti geçmedi amniyon suyunda artışlarla sorunlu hale geldi... Devlette yatış verilince kendi doktorunuz nöbette değilse nöbetçi hekimin dediklerine göre işliyor kural o an... Su fazla olduğu için kızımın kalp atışları düzensizdi... Doktorum yatış verdi akşam erken gitmiş diye nöbetçi dr bir daha yükleme istedi ancak yine çıkmadı bişey... İkinci yüklemenin ardından dahada arttı benim suyumda aşırılık... en son doktorum acıdı halime üzüntüme sezeryana aldı... Bu 2. Gebeliğim ve açlık tokluk kan şekerime baktırdım sadece.. Şükür ki sorun yaşamadık... Elbette her bünye bir değil ama şeker yüklemesi bebeğinizin suyundan tutun ilerde alerjik bir bünyeye obeziteye kadar yaşamasına sebep olabiliyormuş... Yabancı makaleleri çok araştırdım bir dönem... Karar sizin ancak ben yaşadıklarımdan sonra yaptırmam asla... Tabi ailemde şeker yok benim birinci derecede... Doktorlar profösörler dahi ikiye ayrılmış durumda bu konuda. Siz yinede doktorunuzu dinleyin tabi...