30 Kasım adet başlangıcı 2. Çocuk için 21 Aralık’ta birleşme oldu normal şartlarda Aralık ayının son haftasının (25-26aralik gibi) başlarında adet olmam gerekiyordu bir kaç gün gecikti ve 30 Aralık da adet oldum ilk gebelikte 21 22 günün sonunda gebelik testinde pozitif olmuştu şimdi adet gördüğüm için tereddüt kaldım gebelik oluşmamış olabilir mi birleşmeden 15 gün geçti yoksa test yapmak için gene bekliyim mi