Kızlar merhaba bugun 34 haftalık oldum doktor nst de sancılarımın oldugunu bebeğin kafasının kanala girdiğini elle muayene ettiğinde kafanın rahime bayağ yaklaştıgını söyledi butarz erken doğum riski ile karşılan anne adaylarımız var mı süreci nasıl idare ettiniz konu hakkında yardımlarını bekliyorum