aycaoztas 18 haftalık hamileyim cok kötü belim kalçam ağrıyor özellikle kalçam oturduğıium yerden kalkarken cok zorlanıyorum normalmi sizce son 1 haftadır böyle
__Asya01__ aycaoztas bende 18 hafadayim İlklerde bende de fena agriyodu cokk simdi agrimiyoo.mesala oturuyodum ayaga kalkamiyodum agriyodum belim Kalcama da vuruyodu simdi yok agrimiyoo..