Kızlar 40+2 yim tık yok dün kontrolden geldik doktor haftaya perşembe yatış vereceğini söyledi ne planlıyor acaba sezeryana mı alacak yoksa suni sancı falan mı verecek😁 var mı benimle aynı şeyleri yaşayan çok heyecanlıyım geçte olsa kavuşacağım bebişe içim içime sığmıyor valla doğum hikayelerini gördükçe de heyecanlanıyorum.. ne yalan söyliyim normalden çok sezeryan doğumdan yanayım daha rahat ve acısız olacakmış gibi hissediyorum Allahım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🩶