Sunayaz Kızlar 26 haftalık hamileyim 2 gündür göğsümün hemen aşağısında uyuşma var acaba sizlerdede hiç oldumu ?
Emelarda Sunayaz bende 26 haftalık gebeyim yaklaşık 3 aydır bendede var uyuşma karıncalanma hissi ama sebebini bilmiyorum 🤷♀️ doktora her gittiğimde sorucam diyorum kızımı görünce unutuyorum😂
Duygusss Sunayaz Biz 28+6’yız uyuşma değil ama yanma oluyor, sağ göğsümün hemen altında özellikle gece yatakta dönerken baya canım acıyor ama neden olduğunu bilmiyorum 🤷♀️ Pazartesi randevum var, sorucam doktora. Bilen varsa tabi içimiz rahatlar ☹️
Kamelya Sunayaz ben ben hem uyuşma hem yanık acısı gibi gece uyuyamıyorum ağlıyorum o nasıl acı yarabbi 😓 doktora sordum karnımız genişleyip gerildiği için dedi ama çok acı veriyor
gevezeyazar1 Sunayaz bende de oluyo bazen karıncalanma ben sütyenden kaynaklandığını düşünüyorum ama yinede bilmiyorum
Sunayaz Emelarda bendede 2 gündür var benim daha çok var randevuma bakalım gidince bende sorucamda hani olupta soran varsa bizi aydınlatsa içimizi rahatlatsa diye sormuştum bende
Sunayaz Duygusss bendede işte sadece uyuşma var nedenini çok merak ediyorum inşallah önemli bişeyimiz yoktur 🙏
Gulay01 Bende 24 haftalıgım sag gogsumun hemen altında garip bi his var acı desem degil uyusma desem degil sanki birşey hareket ediyor gibi neden oluyor acaba cok merak ettm
Sunayaz gevezeyazar1 bende öyle düşünüyorum aslında karıncalanma olur olmaz çıkarıyorum ama kısa bi uyuşma olduğu için pek emin değilim tabi
Tgbatem Bu uyuşma neymiş öğrenen warmı acaba bende de 1 haftadır war ctesi kontrolüm ama merak ettim 23. Haftadayım bu arada
Kamelya Tgbatem doktor bana bebek srtını poposunu dayıyor ondan acıyo dedi uyuşmada sanırım artık acıdan olsa gerek