2205 Merhaba 2 gün önce kan verdim ve beta HCG 8884 çıktı. SAT göre 3 haftalık hamileyim ama bu kadar yüksek çıkması haftaya göre yüksek sizlerde yaşadınız mı
Ebosamo 2205 benmde 3 haftalıkken 8 bindi kese bile gözükmedi. Doktor alttan muane yapmam gerek dedi. Vajinal ultrasonda bile zar zor kese göründü. 6 haftalıkken ikiz oldugunu ögrendik🙈😍
2205 Ebosamo bu yüksekliğe bakınca dış gebelik falan mı acaba diye korktum da merak ettim 10 ocakta gideceğim inşaAllah çok sevindim adınıza