ZelihaTkcnn Merhaba anneler memnunmusunuz hastaneden ve handi doktora gidiyorsunuz doğum için uygun mu sizce ?🤔 İyi diyende var Kötü diyende var kararsızım
ZelihaTkcnn XBirmelekannesiii doğumu orada mi yapacaksiniz birde doğuma doktor mu gtiyor bilgi edindiniz mı maç haftaliksiniz
sirineanne ZelihaTkcnn doğuma eğer sezaryen değilse o gün nöbetçi olan doktor giriyor. Sezaryende de takipli olduğunuz doktor kendi nöbetçi olduğu güne gün verirse güzel. Bende bucada takipliyim Derya Burkankulu’na gidiyorum