Yprkk ilk gebeliğimde 5 haftalık falan olduğunu söylemişlerdi. Haftaya gel kalp atışlarına bakalım dediler özelde baktırmıştık. Gebeliğin tüm belirtleri hcg falan yükseliyordu. 6. Hafta gittim kese varr ama bebek yok geç döllenme olabilir dediler. 2-3 hafta sonra tekrar gittik yine göremediler. Özel klinik, özel hastane, devlette kaç yerde baktırdım göremediler. Devlette bekleyelim dedi ama 12 haftalık falan olmuştu. Gittim yine kese boş dedilerr. Sonrada kürtaj dediler. 12. Haftaların sonunda boş gebelik değerlendirmesyle kürtajla alındı yani bebek hiç oluşmamış sadece kesesi olmuştu. Kürtajdan 5 ay sonra falan yine hamile kaldım şuan 23 haftalığız çok şükür 🙏 6. Haftaya kadar kalp atışı değilde bebek hiç gözükmüyor ise yüksek ihtimalle boş olabilir. Bana hem karından hemde vajinadan bakmışlardı. Zor zamanlardı Rabbim kimseye yaşatmasın.