Bilekten değil koldan ölçülen model olsun, diğer özellikleri çok önemli değil bence.
Marka olarak da ben de omron ile Medisana arasında kalmıştım. Medisana aldım. Tansiyon ve nabzı gösteriyor, bi de hafıza özelliği var. Yeterli geldi benim için.
Sizin de ekstra bi beklentiniz yoksa omronda da fiyat olarak uygun olanı tercih edebilirsiniz bence.