Baycam  gebelik lekesi böyle bişey mi yoksa bu başka bişey mi çok kaşınıyor sürekli kuruyo dökülüyo karardı nasıl geçer bu başına gelen var mi çok kötü görünüyor psikolojim bozuldu artık
Humeyranin Baycam aynını yaşıyorum aynı yerde aynı şekilde. Kırmızı kantaron veya Nivea nın mavi kutulu klasik kremi yatıştırıyor
Baycam Edadlgc kapatıcı sürsem dahi geçmiyo insanların yüzüne bakmaya utanıyorum çok kötü görünüyor. Geçer mi pazartesi kadın doğuma gidicem bilir mi o
Baycam Leyla1993 hamileler için güneş kremi varmış onu sipariş ettim lekelere de iyi geliyormuş umarım işe yarar hangi kremi kullanıyorsunuz siz
Leyla1993 Baycam onu bilmemde güneş kremi iyi gelir ya yok.ben o yeşil Nivea kremi varya hani krem böyle ağır olan.ondan sürdüm.ama siz genede doktora sorun.en iyisi
Baycam Leyla1993 anladım canım evet pazartesi doktora gidicem perinatoloji ye sorucam belli biliyordur o yönlendirir
Baycam Adenala hiç makyaj yapan biri değilim ama böyle göründükçe kapatıcı sürüyorum fotoğrafta ki kapatıcı sürmüş hali yoksa daha beter