hatice_x Kızlar adet olacakmış gibi belim ve kasıklarımda hafif sancı var yarım saattir geçmedi öyle gidip gelen artan veya azalan bir sancı değil yalancı sancılar mı bunlar acaba vücud kendini doğuma mı hazırlıyor
Melek57 Ay bende 34+2 yım belim ağrımaya başladı aniden ama gelip giden bsy detl sabit bel ağrısı sizde de olmuş normal mi bilemedim bgn yoruldm ayakta durdum herhalde ondan diye yorumlamak istiyorm sabah kntrlm var 😔
hatice_x Melek57 bende bugün tam 34+2 yim yarım saattir geçmeyen aralığı olmayan ağrı var bende biraz ayakta Fazla durmuş olabilirim, normal herhalde
hatice_x Arzuanne belirli bir aralıkla olunca mı doğum sancısı oluyor benimkisi geçmiyor mesela yarım saattir oturunca hafifledi
Arzuanne hatice_x mesela 20 dakikada bir falan saate bak benimde daha düzenli gelmedi düzensiz sancılar var erken doğum riskim var 34 şuan 35 i geçsin diye bekliyorum