Kızlar bebeğimi hem emziriyorum hem de mama veriyordum sütüm artmaya başladığı için dün öğleden beridir mama takviyesini kestim fakat sanırım bebeğim kabız oldu dün sadece bir kere kakasını yaptı ondan sonra bir daha da yapmadı mamayı bırakmanın etkisi olabilir mi veya ne yapmam gerekir?