Merhaba bugün çamaşır makinesine ilk kendi kıyafetlerimizi atmıştım yumuşatıcı koymuştum yıkandıktan sonra onları çıkardım bebek çamaşırlarını attım sıvı bebek deterjanı koydum yıkandı bitti sonradan aklıma geldi önceki yıkamada yumuşatıcı koymuştum ya bi zararı olurmu yumuşatıcı geçmişmidir bazen fazlası makinede kalıyor ya fazlası kalıp çamaşırlara geçmişmidir kokladım çok kokmuyo ama hafifte bi koku var anlayamadım kafama takıldı ya bi zararı olurmu