1palyaco Nihalkrc hayır en son 12 haftalıkken gittim . Cuma günü bir sonraki randevum ozaman 14+4 olmuş oluyor inşallah kesin birşey söyler ama devlete gittiğim için söyleyeceğini de sanmıyorum .