Beyzagzn daha çok erken canım ya bu düşünceler için bebek asıl kiloyu 30+ haftalardan sonra alıyor şimdiden buna üzülürsen onca ay geçmez 🤗 sen düzenli
Beslen vitaminlerini kullan ve protein ağırlıklı beslen üstelik bebek zayıfsa sağlıksızdor diye birşey yok🙋🏻♀️