Zhdnl Simay inci işaretledim ama aslında İnci Asya çok güzel bence çok yakınım Asya koydu bende nasip olur da kızım olursa inci koyacağım
heffalump18 Sadece Asya tek başına çok güzel bir isim bence, çift isimden ileriki yaşlarda çocuk hem zorluk çekiyor hemde hoşlanmıyor cidden.