Solmaz-Papatya Kızlar sizdede beyazımsı sarımsı sıvı akıntı geliyor mu reglime 4 gün kala böyle akıntım geliyor rahimde ağırlaşma ara ara böyle sırt üstü uzanınca kıpırdamalar hissediyorum sanki rahimde adet belirtisi mi acaba yerleşme mi bilemedim
Esrackc Solmaz-Papatya akıntı falan olmadı bende hiçbir belirti olmadı hatta sadece adet olacakmışım gibi ağrım vardı tüh bu ay da olamdı olmadı dedim 😂 2 gün gecikti test yaptım pozitif ♥️
Minikkelebegim13 Solmaz-Papatya bu akıntıyı bende merak ediyorum acaba tekrar mı yumurtlama oluyor diye düşündüm ama o zaman regl tarihini ileri atması gerekir yarın bat günüm regl olcam büyük ihtimalle çünkü göğüs hassasiyetim başlamıştı birkaç günüdr
Solmaz-Papatya Adenala işte sağ kasıktan rahme vuran kramp tarzı gibi ağrılar bir ağırlık var ne bilmiyorum
_sengul Benimde akıntım var adetim 5 gün geçiyor test yaptım çıkmadı kan verdim bugün bakalım ne çıkacak benim akıntım da adet tarihimden önce başladı
Solmaz-Papatya Esrackc bende de akıntı geliyor diyorum ahaa kanamam geldi adet oldum bir bakıyorum akıntı gelmis
Solmaz-Papatya Minikkelebegim13 bende de öyle gögüslerimde bir sızı belimde bir ağrı rahimde sağ kasıkta bir agrı ve akıntıda var bir reglim kaldı heralde bu ayda olmadı
Minikkelebegim13 Solmaz-Papatya benim sadece göğüs ağrım var ama regl öncesi zaten oluyor o yüzden muhtemelen bir iki güne başlar, ama akıntının sebebini merak ettim bilen varsa yazsa öğreniriz en azından ☺️
Minikkelebegim13 Solmaz-Papatya olabilirde olmayabilirde işte kesinlik yok maalesef 😕 benim öyle çok değil ya böyle suyla karışık gibi bi damla kadar falan geliyo ama hissediyorum onu regl olduğunda anlarsınya hani onun gibi hissediyorum