Ygmrdrgz Umut5135 hamilesin canım hayırlı olsun 4 haftalık bende perşembe kan verdim 250 çıktı merak etme
Pamuk Ygmrdrgz Beta ile hafta anlasilmaz herkesin farklı çıkar.Son adet tarihine göre hesaplanır.Mesela senin 4. Haftada 250 ama benim 4+2 de 9du.
Ygmrdrgz Pamuk öyle mi bunu bilmiyordum hep beta sayına göre hafta söyleniyor ya teşekkür ederim bilgilendirmeniz için
Umut5135 Çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için ben çok korkuyorum yaa bu ay hep hastaydım bronşittim yani dünya kadar antibiyotik iğnesi ayrı tableti ayrı kullandım ve geçen hafta röntgen çektirdim inşallah sağlıklı ve hayırlı bir gebeliktir