Esmanur54 Kızlar merhaba 39+1 haftalık hamileyim 2 yaşında oğlum var ve grip oldu tabiki ondan bana geçti Heryerim deli gibi ayrıyo daha gribin başındayım en acilinden ne yapsam geçer bu illet
ececan2006 Esmanur54 bugun doktor kontrolum vardi umca damla kullanilabilecegini soyledi hastalik durumunda cok gecmis olsun 🙏🏻
Busragokhan0911 Esmanur54 her yeriniz ağrıyorsa domuz gribi olabilir. Çok salgın var. Dün kardeşimle oğlunun da sırtı ağrıyordu. Test verdi pozitif çıktı. Çok geçmiş olsun 😞 d vitamini kullanın hem kendinize hem oğlunuza 😕
Gzekrer Bende hastaydım doktorum kuşburnu çayı yap dedi . Günde bir fincan iç aktardan kuşburnu aldım kaynatıp dinlendirip içiyorum
SemaR Bende çok tıkalıyım artık kulaklarım tıkanacak burnum ne içe ne dışarı akmıyor ilk defa böyle bir grip oldum fena haldeyim bitki çayı içmeye korkuyorum sadece meyveli ıhlamur içiyorum 🤢🤢