aliininanasi Kızlar 32 haftalık gebeyim kalçam kitleniyor resmen yürüyemiyorum erken doğum belirtisi mi bu? Birde yürürken kasıklarım belim o kadar ağrıyor ki nefesimi kesiyo acile de gitmek istemiyorum alttan muayene tetikler diye yaşayan var mı başka bunları
Busragokhan0911 aliininanasi bence ihmal etmemeniz gerekir. Doktora görünün. Magnezyum eksikliğinden de olabilir.
Temmuzmucizesi26 aliininanasi 20. Haftadan beri yaşıyorum bende acillik oldum ayağa ilk kalktığım anda sanki yeniden doğmuş gibi yürümeyi yeniden öğreniyormuşum gibi oluyorum 🥲🥲 acilde sorun yok rahim büyüyor kaslara baskı oluyor normal dedilerbananda
Zine Bence doktora görünmenizde fayda var ben 32 + 3 üm enfeksiyon ve bebeğimin ters olmasından dolayı 10 gün hastanede yattım bende sizin gibi sancılar içindeydim
aliininanasi Temmuzmucizesi26 evet ya kanama yoksa bakmıyorlar ki zaten hemen alttan muayene teklif ediyorlar
Temmuzmucizesi26 aliininanasi evet bende hiç sevmiyorum alttan muayene edilmesini rahatsız oluyorum 🥲