kkubra9238 Merhaba 2.kere hamileyim 17haftalık ilk hamileliğimde karın gögüs ve kollarda kaşıntı yaşamıştım korona zamanıydı koronadan dediler şimdi yine aynı şeyleri yaşıyorum ebeye danıştım bugün acilen doktora git dedi YAŞAYAN VARMI ACABA BU DURUMU!!!