br2023 Ben ömrümde bir kere test aldım o da kardeşim erken gebelik testi al dediği için onu aldım.Hic anlamam ama bu o testten değil galiba.Yarin eczaneye erken gebelik testi deyip öyle al bence.50₺ biseydi ben aldığımda.Boyle bı tarafı pembe falan olan daha uzun bı çubuk.Beyaz ve küçüklerden değil