Mia0121 ElifT123 1 hafta önce doğum yaptım 37+2 de sancıdan dolayı erken sezeryan doğuma aldılar 2 900 kilosu dediler bi doğduki 2 300 minnacık bişey o yüzden hiç belli olmuyor kilo söylenildiği gibi çıkmıyor galiba
Mia0121 Razee Razee küveze girmedi çok şükür ama kilosu çok az diye sarılığı yüksek malesef kilo aldıramıyorum 😔
Matmazell19 Dün gittim doktora 3500 kg dedi daha da sancım yok iyice büyürse normal doğum zor olur mu 😔
Aysegulmer Matmazell19 benımde 37+6 3300 dedı 2 cm acıklıgım var sancı yok bebeğin başı yukarıdaymıs bende oyle dusunuyorum zorlanır mıyım dıye
Razee Nur_gnn normalde bu kadar erken yapmıyorlar benim kendi sağlık problemlerimden dolayı o haftada olacak
Fzsmom Kızlar benim de 37+1 bugün kontrolümüz vardı 2900 çıktı. Dr biraz kilo aldırsak iyi olur dedi normal doğum olcak inşallah,kız bebek bekliyorum sizce kafaya takcak bi durum var mı?
Zeyno223344 ElifT123 ElifT123 ben yurt dışında yaşıyorum doktor normal dedi ama daha 3 haftaya yakın var ama bebek doğum pozisyonunda dedi bende endişeliyim sezeryan da yapmıyorlar korkuyorum açıkçası 🤦♀️
fi160320 Oglumu 37+3 de dogurdum kontrole diye gittim agrim varmış ultrasonda 2940 demişti 3070 gr dogdu
fi160320 Bebek anne karnında ne kadar durursa iyi sezeryan ve bebek saglikliysa sizde de bi sağlık problemi yoksa 39 görün derim küçük dogumlarda daha zor oluyor ben öyle düşünüyorum