Mbbenli Selam kızlar. İsimli hastane çıkışı alacağım, güvenilir kaliteli ürünler satan bi sayfa vs var mı, bizzat alışveriş yaptığınız özellikle ?
Hayrisko Mbbenli ben bebegon sayfasından yaptirdim bütün set 500du daha elime ulaşmadı ama tanıdmz yaptırdı guzel diyor
Seniz6774 Mbbenli merhaba. Bende madrebebek sayfasından yaptırdım bugün elime ulaştı ve gerçekten kalitesine bayıldım. İç zibinlari bile çok kaliteli çok beğendim tavsiye ederim
Mervesrsy Aybarssena kumaşı baskısı nasıl acaba ben aslında nakışlı istiyorum ama çok da pahalı bilmiyorum kararsızım zaten toplasam iki kere falan anca giyer belki de baskılı yaptırırım fotoğraf varsa atar mısınız
Cananbzkrt Butikbebecik instagram sayfasından sipariş verdim bende hastane çıkışı ve nevresim takımı çok hoşuma gitti bakın bi
umutunannesi2023 Mbbenli instgram kokos tokalardan yaptirdim haziran ayinda 800 liraydi 10 lu 400 liraya bornoz seti yastik vs yaptirmistim carsida hep 500-600 demislerdi hastane cikislarina eski modellerdi hep 200 fazla olsun guzel olsun deyip orda yaptirmistim cokta memnun kaldim
pembebiranneadayi Mbbenli Merhaba kokostokalar a yaptırdım, baya memnun kaldım. Tavsiyemdir, güvenilir sayfa 🥰
Tecrubesizaile Bende bebegon sayfasına yaptırdım 500 tl idi 11 parça ve memnumda sadece battaniyesi çok aşırı büyük değil ama kalitesi güzel