Merhaba anneler 30. haftamdayım ama Bebek 3 hafta önden gidiyormuş 33 hafta gibiyim şu an doktor öyle söyledi cinsiyeti kız, herhangi bir sıkıntı görmediğini önde gitmesinin hatta iyi bile olduğunu söyledi ama sizce de normal mi bu kadar önde de olması .