Kkkuubbraaa o görsün canım bir ama haftana göre normal gibi özelde yaptrmştm ben bunlar anlamıyorum gerçekten ilk gebelikde taramda sorun çıkmmştı 2 gebeliğim şuan 2 lide ense burun vs normal di kanda orta risk çıktı perinataloji de işte düşük riske giriyor ama fetal dna öneririm vs sıvıyı önermem vs bizde riskleri bilmek için fetal dna yaptırdık öyle strese soktuki benim görümcenin çocuğunda ense kalınlığı fazlaydı sıvı aldırdı gayet Sağlıklı doğdu çocuk belki kalın enseli olcak yani sen kendi doktoruna sor numarası varsa at