Ezgi14 Elvn ben kullandim ama 34 ten sonra catladim. Bence ne kullanirsak kullanalim. Ciltle alakali catlama olayi benim 1 gunde catir catir catladi resmen. Su anda da asiri gergin ya tenim aciyor gerginlikten
Yenianne7 Elvn Bazı yağlar zararlı yada cilt tonunu değiştiriyor, tüylendiriyor vs gibi duymuştum. 22 haftalıgım ben eczaneden aldığım vazelini sürüyorum annemin tavsiyesi üzerine son 2 3 haftadır her duştan sonra umarım çatlamaz ya. 🌸
Tubbb Yenianne7 evet bu hindistan cevizi yüzünden veya hormonlarımdan artık emin değilim göbeğim baya tüylendi sanki. Ama zaten insanlar onu saç tellerini, kirpiklerini vs güçlendirmek için kullanıyor normalde. Beklediğim bir sonuç oldu kısaca 😊
Ahsenveannesi Elvn aben kullaniyorum 29dayim suana kadar catlamadim ama cok kilonda almadim onun etkisi de olabilir
tazeanne61 Çok severek kullanmıyorum 🙄 duştan çıktıktan sonra genelde sürüyorum yağ hissi hiç hoşuma gitmiyor tenim de kalan kokusu da bi tuhaf kokuyor işe yarar umarım
AlininAysesii 13. haftadan beri kullanıyorum yaklaşık 2,5 hafta oldu kullanalı, yağlı hissi hoşuma gitmiyor, ayrıca öyle aman aman bi nemlendirici etkisi yok 🤦🏼♀️