Esrapmuk Ben de bugün 18 hafta oldu cinsiyetimiz artık belli erkek olacak inşallah. Çok yorgun bitkin haldesin bir an önce doğurmak istiyorum
Denizm Esrapmuk şimdiden hamile olmaktan çok sıkıldım çok güzel bir duygu ama eski halimi çok özledim
Kakhidze Kızlar bende 18+5 deyim, bugün kontrolüm vardı doktor plesentanın rahime çok yakın olduğunu söyledi bu tarz bi durum yaşayan var mı
Kyscgl Bizimde erkek biz 12 haftalıkken öğrenmiştik fetal dna testi yaptırmıştık onunla birlikte öğrendik
Smyklkc Kakhidze bana bunu devletteki doktor demişti açıklama yapmadan sadece takip etmemiz gerekiyor düzelecek mi vs dedi sonra özele gittim 2 farklı doktora onlar da suan hafta erken ilerleyen dönemde yukarı çıkar dedi 20. Haftada detaylı ultrasona gideceğim o zaman çıkıp çıkmadığı belli olur sanırım size ne dediler?