Nskan yani ben 24-25.haftalarda almaya başlamıştım, banada alma demişlerdi. Aslında erken almamak lazım ama malum fiyatlar… bence önce büyüklerden başlayın. Oda yapacaksınız oda, beşik, bebek arabası, ana kucağı, puset bunlar daha pahalı genelde. Onun dışında emzik, biberon, kıyafet, ağız mendili, battaniye, beşik içine yatak, nevresim, küvet, küvet filesi, şampuan, deterjan, ıslak mendil, termometre, ateş ölçer, losyon, alt açma örtüsü, göğüs pompası, süt sağma poşeti, kamera veya telsiz.. Şu an aklıma gelenler bunlar ☺️ onların dışında bebeğinize oyun halısı alabilirsiniz, dikkatlerini çekiyor genelde.