Kızlar merhaba
Bebeğim 24 haftalık ama gelişimi 23 haftayla uyumluymuş bugün doktora gittiğimde rahim ağzının 29 mm kadar geldiğini gördük doktorum progestan başladı. Daha önceki kontrollerde hep karından bakıp yazardı bugün vajinal muayene olup çıkınca endişelendim ben çünkü 2 haftadır yatıyorum evde ona rağmen nasıl inceldi diye kafama taktım benim haftamda olupta ilaçla düzelen oldu mu nasıl ilerledi süreç tecrübeleriniz varsa yazar mısınız