Merhaba
4+2 beta 120
4+4 beta 521 (yükseldiğini görünce bir sonraki kanı 1 hafta sonra verdim)
5+3 beta 11.888 çıktı yaklaşık 3 katı kadar artmış kimyasal olmadığı için çok mutluyum fakat fazla yükselmiş olması da endişelendiriyor sizce bu artış normal mi