Btldrcn Canım inşallah hamilesindir umudunu kaybetme ama benim de 3 4 ay öncesinde öyle olmuştu 8 gün gecikti gecikmemin 5. gününde kan testi yaptırmıştım benim de 1:20 çıktı doktor gebelik yok dedi âdetin yakınsa bu oranlar çıkabiliyor dedi zaten üç gün sonrasında da adetim geldi maalesef.. İnşallah hayırlı haberlerini alırız 🙏🏼