Aysglzkrt Merhaba 32. ve 37. haftalar arasında izne çıkılabilir mi örneğin ben 35.haftamda izne ayrılabilir miyim
tubik_ Aysglzkrt evet alabilirsin canım ben kızımda 36. Haftada çalışamaz raporu almıştım. Ama 32. Haftada gidip çalışabilir raporu alıyorsun önce