Kızlar selam 🤍
Nisanin 20 si gibi doğum olacak Allah nasip ederse
Nisan da havalar nasıl olur ne giydirmek gerek neler aldiniz yeni doğan takımlar aldım ben onlar uzun kollu ama 3 6 lari ince mi almaliyim uzun kollu mu almalıyım İstanbul da yaşıyorum sıcak olur bunalir mi 😄 birbirimize fikir verelim 🌼