Yagmurguzel01 minik_kurabiyeee bende öyle düşünüyorum normalde bile herşeyin fazlası zarar zaten sağlıkla gelsin bebişlerimiz
minik_kurabiyeee Yagmurguzel01 aynen öyle fazla yenmediği sürece hiç bir şey zararlı olmaz hamileyiz sadece hasta değiliz 😅